Dodatkowy czas ma zostać wykorzystany głównie na dopracowanie wszystkich detali związanych ze światem gry.
Informowaliśmy wczoraj o przesunięciu na przyszły rok premiery Battlefield: Hardline. Okazuje się, że nie jest to jedyny tytuł, nad którym pieczę sprawuje EA, jaki pojawi się później niż planowano. Nie mamy dobrych wieści dla graczy wyczekujących Dragon Age: Inquisition.
Jeszcze zanim ogłoszono, iż premiera gry odbędzie się na początku października nieoficjalne doniesienia sugerowały, że nowa produkcja studia BioWare może trafić w ręce graczy dopiero na początku przyszłego roku. Wprawdzie tak źle nie będzie, ale dowiedzieliśmy się właśnie, że pierwotnie ustalonej przez twórców daty premiery nie da się utrzymać.
Dragon Age: Inquisition pojawić ma się w sprzedaży 18 listopada w Ameryce Północnej i 3 dni później w Europie. Dodatkowy czas ma zostać wykorzystany głównie na dopracowanie wszystkich detali związanych ze światem gry. Ma on być podobno bardzo duży i otwarty, a twórcy nie chcą, by gracze mieli co do tego jakiekolwiek wątpliwości.
"Chociaż te dodatkowe kilka tygodni może sugerować, iż nie jest to dużo czasu, wiem, że gra będzie dzięki temu dużo lepsza." - Mark Darrah, producent wykonawczy gry
Bez zmian pozostają platformy docelowe. Gra pojawi się w wersji na PC oraz konsole PlayStation 4 i Xbox One, a także PlayStation 3 i Xbox 360.
Źródło: polygon
Komentarze
19Zresztą, nacisk na akurat te elementy, które w RPG są najmniej ważne, daje mi do zrozumienia, że nie mam czego szukać w tej produkcji i może w promocji z Biedronki się skuszę.
Czego oczekuję od gry RPG?
- świetnej i porywającej fabuły (w tym zadań lepszych niż przynieś/zabij)
- żyjącego świata, gdzie NPC mają jakieś czynności do wykonania, bywają w różnych miejscach, zachowują się różnie, w tym także podziału dzień/noc i wpływu pogody
- skutków swoich działań
- interakcji z otoczeniem
- rozbudowanego rozwoju bohaterów (może nie na poziomie Path of Exile, ale bardziej niż 10 skilli na krzyż jeden pod drugim, np. system Skyrim był ciekawy i dość rozbudowany)
- ciekawych przedmiotów, o które warto walczyć - najlepiej w efekcie dobrych i rozbudowanych zadań fabularnych!
- elastycznej walki taktycznej z kolejkowaniem zadań, edycją kolejki, długą kolejką, ale też dużym wpływem na automaty AI (a nie tylko wyboru defensywny/agresywny/nic nie rób)
- grafiki, która wciąga w świat, daje się w nim zatopić po uszy i bez oczywistych braków (w stylu normalnych cieni w bezksiężycową noc albo deszcz)
Cieszcie sie ze w ogoel na PC cos wychodzi bo z takim podejsciem to daleko nie zajedziecie.
Poki gry jeszcze nie ma to nie mozna dumac jaka bedzie.
Wyjdzie, to bedzie mozna pisac i pisac, a tak jak czytam to gracze pecetowi ciagle niezadowoleni ze wszystkiego.